HEJ BLOGGVÄRLDEN.

Jag känner nu att internet/bloggen verkligen inte kommer i
förstahand längre. Eller det har aldrig kommit i första hand men
jag har alltid haft de som bland de första valen som jag gör !.
Men nu har ju skolan börjat, åker hemifrån vid halv 8 tiden på
morgonen och kommer hem sent på kvällen.
Eller har blivit så nu när jag umgås med min kära annica 24/7.
 
Idag var det ialla fall sista dagen i skolan för denna vecka .
Ser ifram imot en lång och skön helg.
Eller ikväll blir det feeeeest. Ska nolla våra underbara
nollor =), hoppas det blir lika kul kväll som i onsdags(omintebättre).
Fast det har vi ju fått skit av rektorn och skolstyrelsen, kanske
också blir en polisanmälda , alltså min klass . aja.
fåse vad som händer med den saken ?.
Ikväll ska vi ha kul ialla fall, även om jag är på dåligt humör just nu.

Hörs. PUSSOCHKRAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0