HEM LJUVA HEM.

Kom precis hem nu. Sa och lova mig själv att komma hem
skapligt idag och åka direkt nästan efter skolan.
Slutade som sagt 14.00 och kom hem för typ 10 min sen, alltså
17.15 typ. Men gick en sväng på stan med älsklingarna, sedan
gick jag och annica till trädgårn och vänta och va en stund
med simon.
Gick sedan till bussen vid tinnerbäcken och där stod
saraliten som en glimt i ögat, så behövde inte åka
buss ensam hem ialla fall (HATAR ATT ÅKA ENSAM ).

Nu ska jag snart laga lite mat till mig själv.
Min familj är icke hemma, Det är jag som aldrig brukar
vara hemma nuförtiden, och när jag väl är hemma
så är inte dom hemma !.
Och dom kommer väll komma hem då jag ska åka igen.
Ska sova hos annica inatt :) !.
Men ska ialla fall laga mat nu och sedan plugga lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0