Hemma igen från SOLIGA ÖLAND.

Kom hem för ett par timmar sedan.
Lite tråkigt kanske att vara hemma efter en helt underbar vecka.
Solat varje dag och har haft en sådan undebart tur med vädret.
Solen kanske har varit i moln cirka 5 min under den vecka vi varit där.
Men det komiska är att det börja spöregna när vi åkte därifrån idag (a).

Men annars på öland har vi solat massa, festat, åkte runt,
umgåts med lite vänner, kört gokart, myskvällar vid poolen med
livemusik , kört minigolf , ätit på resturanger OCH MASSA MER.
Fanns jätte mycket mer som jag hade velat göra men de fanns icke tid
till det =/ .
Fast det är ändå jätteskönt att komma hem igen,
borta bra, men hemma bäst ;) .

Ikväll blir det att umgås med ellie & jonna <3.
Ska fixa iordning mig nu.
Föresten har jag inget smink som passa längre,
får gå runt med en röd nästa och fjällad panna !.
hörs sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0