klippa luggen på 3 sek. HAHAHA

Fyfan hahahah, serriöst jag garvar ihjäl mig.
Kan inte sluta garva och magen värker pga allt
garvande, mamma pappa och tilde tjuter i garv här hemma.
HAHAHAHAH.
Okej, ANDAS, nu ska jag berätta varför.
Tilde var i badrummet och skulle borsta håret med
en kamm. Och hon FASTNAR med kammen ihåret.
Mamma och pappa försökte i en halvtimme för att få
bort kammen och tilde stortjöt.
TIll slut fanns det bara ett altenativ kvar, och det var
att klippa bort luggen , så dom klippte bort kammen
så tilde fick och har världens fulaste lugg just nu.
Så alla vi har garvat åt det hur länge som helst nu.
 

Ikväll har jag ialla fall annars umgåts med Sara :) .
Sanna tittade förbi en stund också.
Nice kväll .
Kanske ska ut på en promenad med jossan sen
när hon kmr hem från stan.
Eller fick sms nu och jag ska de, men d blir senare sen
ikväll.
hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0