kommer sakna stranden!

Kvällen har varit trevlig tillsammans med ellie & jonna.
Har varit hemma hos ellie och sedan blev det en nattpromenad.
NU är jag hemma och sitter & tar det allmänt lungt första gången
på över en vecka.
Känns lite tomt just nu att inte ha något att göra.
Men gick upp vid 9-tiden imorse så börjar bli lite trött.

FAST kommer kännas jobbigt att de första jag gör imorgon
inte kommer att bli att gå till stranden, det hade ju nu blivit en
underbar vana.

Utan bland de första sakerna jag ska göra imorgon
när jag vaknar är att storstäda mitt rum.
Inte alls lika kul =/ .

Men ska kika och se ifall de finns nått på tv
nu, hörs imorgon .GODNATT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0