långfika <3

Blev som sagt en långfika med mina älskade Linnea
nu på kvällen på steve's. Rättare sagt i 3 timmar.
Haha, han med 2 varm oboy 2 glas vatten och sedan
dela vi också på världens äckligaste chockladkaka.
Men hur trevligt som helst var de. Planerade lite
och prata om allt mellan himel & jord.
Roligaste var när en turk började dödsgarva och jag
& linnea kunde inte hålla oss så jag garva tills de sprutade
tårar och fick magkramp. HAHAH.
Och har nog också lärt mig cirka 4 nya språk, (till slut
var de bara jag och linnea + 20 utlänningar som satt
på där ute). menmen. TREVLIGT IALLA FALL<3.
Kom sedan hem vi 11 så har nu sett på sex and the city !
Ska närsomhelst dra mig imot sängen för att sova.
Fick preics reda på en hemsk nyhet så är lite chockad :(.
UCH !
Men ska försöka.
GODNATT
hahahaah SNYGGTOVE. ornot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0