Otur med vädret.

Vaknade rätt skapligt imorse, beror nog på att jag somnade redan
vid 1tiden i natt.
Hann knappast vakna till innan jag pappa och tilde åkte till Valla.
När vi väl kom till Valla började de att spöregna men vi sket i vädret
och gick ändå runt och kollade på djuren, mest för tildes gull ..

Avslutade valla sedan med att gå på 3 olika Museum.
2 av 3 museum var faktiskt väldigt intressanta ;) .
Ett av museumerna var de fullt med gammla skrivmaskiner och massa
tekniska saker, eller rättare sakt dom absolut första tekniska sakerna.
Sedan kolla vi också på bilsaker & sånt .
Åkte sedan  hem för att hämta upp mamma, så åkte vi
till ikano och sedan avslutade med att storhandla på maxi.
Kom hem nu, har varit iväg sen 11 imorse.
Ikväll ska jag bara ta de lungt hemma tror jag. Äckligt dåligt
väder så är inte pepp på att göra något !.

Men ska kila nu.
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0