promenad i spöregn !

Jag , pappa och tilde gav oss ut på promenad förut.
Tog på mig en vind/regn jacka för att när jag tar på mig det brukar
de inte regna. MEN självklart började de att spöregna när vi hade gått
halvvägs, och det spelade ingen roll om vi vände eller fortsatte skulle ändå
vara lika långt hem. Så vi gick helt enkelt vandra i regnet.
Och när vi kom hem såg det ut som om jag precis hade stikit upp ifrån badet.
(vi glömde dock paraplyn hemma).
Så blev att ta ett långt varmt bad när jag kom hem.
Och nu känner jag mig duktig efteråt, gått 5 km  :) .
Funderar på att ta en morgonpromenad nu varje dag i två veckor .
och ni vet som sagt varför i BARA två veckor, men det vill jag inte
nämna igen här .

Nu ska jag fixa lite i mitt rum.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0