saker man inte tänker på!

Jag suger verkligen på att hålla det jag lovar =/ .
Ialla fall när det gäller skolan.
Hade lovat mig själv att plugga idag. Men har jag gjort
det ännu ?! NEEEEEJ.
Blir att åka hem direkt efter skolan imorgon och plugga som fasiken.
Har mattetest på torsdag så måste hinna plugga till det, och imorgonkväll
är det ju nollning hela kvällen!.

Har dessvärre kramp i magen förtillfället.
Pratade precis med annica i telefon och vi
båda kolla på "en prinsessas dagbok" och kommenterade
under någon middag vad alla gjorde.
Roligare att kolla fler på en film, så märker man saker man inte
tänkt på tidigare....

Hhaha, en annan rolig sak med de är filmen
YRROL.
jag och linnea diskutera om de häromveckan, att de två blinda
människorna som är tillsammans att ena är nazizt och den andra
är zigenare. HAHAHAAH. fyfan va kul de är när man lagt märke till de(A).
-har ni text tv ?!.
OKEJ , NU GÅR JAG ÖVERSTYR.
ska invänta sex and the city och sedan susssa.
ska till johannelund imorgon . PUSS PÅ ALLT. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0