we could last forever

Gårdagens kväll var helt okej.
Först förkrök hos sara och sedan spenderades kvällen på 55;an
och Plaza. Kul föresten att om jag blir tillsagd på 55an en gång till
så får inte jag komma in dit på ett år :O .
Och de två tillsägelserna som jag fick var inte ens jag skyldig till =/ .
Menmen , snart när det är vinter så är man inte på 55an (hoppas jag?).

Tog sedan sista bussen hem, ochfyfan va folk , liv och allt det var.
Kom hem vid 2 tiden, satt och lyssna på Daniel Karlssons låt
" we could last forever"
i 2 timmar i sträcka. Underbar låt,
gås hud får jag om & om när jag lyssnar på den !.
Har lyssnat på den nu i typ en timme :). Kommer aldrig tröttna på den låten.

Idag vet jag inte rikigt vad som händer och sker.
Mår inte för bra nu direkt så är inte speciellt pepp =/ .
Men baksmällan försvinner snart hoppas jag :D .
Ska kila nu ialla fall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0