Blondinbella kommer aldrig bli mogen :)

Blondinbella har nu gjort sin egna dokumentär om sig själv.
Som började idag på TV400 .:


Blondinbella - nu i TV400

Isabella Löwengrip, kanske mer känd som "Blondinbella", debuterar med programmet Blondinbellas tv-dagbok i TV400. Vi slog en signal till den unga damen.


Tjena! Vad kan vi förvänta oss av ditt nya program?

- Det är som min blogg fast på tv istället! Min blogg har ju varit så uppskattad, och det kändes som en naturlig övergång att ta bloggen ut till tv.
Vad kommer vi få se?

- Det kommer bli allting som man får läsa om i min blogg: Galor, event, premiärer, jag som shoppar julklappar, hur jag firar jul och nyår, jag som åker på skidsemester, allting man kan förvänta sig att jag gör den här tiden på året!

Varför ställer du upp på det här?

- Först och främst kändes det som att jag har bloggat i tre och ett halvt år, och det finns inte så mycket mer jag kan göra med bloggen. Då känns det här som ett naturligt steg. Man kan se det som en liten minijulkalender, fast med mig istället - en blond julkalender!
Kommer vi att få se några nya sidor av Blondinbella?

- Absolut! Det var lite tanken av att jag ställde upp på det här. När man läser en blogg så skapar folk lätt en egen bild av hur man är som person. I tv kan det förhoppningsvis bli en mer korrekt version. I bloggen verkar ju livet så himla på topp jämt. Men här kommer man få se att det inte är så glamoröst jämt. Och jag kommer inte vara sminkad hela tiden.

Det blir den osminkade Blondinbella alltså?

- Haha, "den osminkade sanningen"! Ja,lite så faktiskt.

Blondinbellas tv-dagbok sänds måndag till fredag med premiär i kväll, måndag den 15 december klockan 20:50 i TV400. Programmen kommer även kunna ses här på tv4.se varje kväll.


Kollade själv på första delen av "julkalendern" och jag störde ihjäl mig.
Jag vill tycka om henne eftersom hon är 18 år och kommit väldigt långt i sitt liv.
För vissa är hon en förebild. Så varför inte ge det ett försök?
Men icke , jag störde ihjäl mig från att hon öppnade munnen till hon stängde den.
Men tänkte ge det 1-2 chanser till och se ifall jag klarar av att kolla på henne.
Kvinnan är ju så extremt överdriven och är så töntig, beter sig som en fjortis ..
Kolla själva ;

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.769388&renderingdepartment=2.26515



Kommentarer
Postat av: misslyyckad '

Är hennes tv program bara 3 minuter?



Omg.. aldrig gillat henne men trode hon va mognare en så.. shit.. nu ogillar jag henne ännumer :P

" när ja flyttar hemifrån ska ja skaffa städhjälp " aso gud :P

2008-12-15 @ 23:21:16
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/
Postat av: Bea

jag hatar hennes röööööst, men jag kan inte låta bli att titta.

Ha en toppen tisdag, kram

2008-12-16 @ 04:49:13
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahahah!´Det låter så naivt att det inte vore sant egentligen... bortskämd..:P

Ha en fin tisdag ! :) kram

2008-12-16 @ 17:24:56
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0