dagen

Dagen flöt på iskolan idag, började på adventsamling i Domkyrkan.
Sen en lång och seg föreläsning, men jag och Linnea haed kul på annat
sätt så tiden gick ändå skapligt fort. Och sista timmen var ett arbetspass som
vi då gick ut och mötte Ella som har tagit bort sin tandställning. Jättefint blev de allt.

Kom hem för typ 40 minuter sen. Men nu är det första gången på länge idag jag
sitter ner och tar de lungt. Precis när jag steg in innanför dörren ringde annica,
sen har jag pratat med henne, plockat ut diskmasiken och fixat med lite kläder.
Så satte precis på lite kafft och väntar på att topmodel ska börja :D.

Få se sen vad som händer ikväll? Har direkt inte planerat något speciellt?
Kanske ska med och kolla på tildes gympa, sista gången denna termin.
Dom har någon slags uppvisning. Men det beror på ifall Jossan & Jonnas ska
med, annars skiter jag it.

Men nu är kaffet klart. Hörs sen .PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

imorn kör vi lila då ;)

2008-12-02 @ 16:56:51
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0