Godkväll!

Kvällen har faktiskt varit jättemysig.
Har suttit med familjen (alla förutom jonna) och kollat
bonde söker fru & oskyldigt dömd.
Druckit kaffe och ätit vitlökskorv.
Mysimys <3. Inte ofta jag umgås med min familj sådär på kvällarna,
men det ska bli ändring på de nu.
Är ju helt död efter mina powerwalk promenader så har ju inte orkat
göra något speciellet på kvällarna.
Eller jo, men inte denna kväll :p.

Just nu sitter jag och lyssnar på en gammal låt av Daniel Karlsson,
The world
heter låten och är fantastiskt vacker låt :) .
Gå in själva och lyssna på den :) 
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=131908624

Men nu ska jag kila och fixa lite med kläder & sånt till imorgon.
Hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0