Godkväll

Maten blev lyckad tillslut, även om pappa stod bredvid och klagade lite ..
Elakt av honom tycker jag, står och klagar på min köttfärs när jag är snäll
som lagar maten. Men som sagt blev maten kanon sen :) .

Ikväll blir det idoltittande med mina tjejer.
Eller jonna&jossan än så länge vad jag vet.
Och nu ska jag snart följa med jossan ut på promenad
med eddie (en hund som hon är hundvakt åt).

Men ni får ha en bra kväll och rösta på kevin om ni kollar
på idol. Jag själv kommer göra det och håller tummarna för
att han ska gå till final !. Eller vad tycker ni?
Hörs sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag tycker att robin ska åka ut!

2008-12-05 @ 19:47:02
Postat av: Malin

Egentligen spelar det inte så stor roll vad jag tycker, Kevin kommer förmodligen gå vidare & vinna hela skiten x>

Jag vill att Alice & Robin ska gå vidare :*

2008-12-05 @ 19:51:59
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0