GRATTIS MAMMA

Nu är klockan några timmar efter 12 & det innebär att det är den 20 december.
Och 20 december innebär att min MAMMA FYLLER 40 NU :D.
Grattis min älskade mamma på 40 årsdagen..
Om ungefär 12-13 timmar kommer det gäster som ska fira henne.
Så har alltså fullt upp senare idag..
Ska upp om typ 4 timmar & sjunga för henne innan pappa åker till jobbet.
Fåse ifall jag ska sova innan eller inte?.

Kom precis hem efter att ha åkt bil i 2 timmar med sara + jonna och jossan.
Mucho trevligt. Sladdat, lekt poliser, åkt runt och haft oss. Riktigt trevligt..
Innan det så har jag umgåtts med annica :)<3. Men hon åkte hem vid 11,
så då gick jag till mia, men efter typ bara en halvtimme ringde sara så då
följde jag jonna & jossan med på en långsväng med bil som sagt ;) ..

Men ska i alla fall sätta på en film nu, så får se om jag somnar eller inte.
Nattinatt allihoppa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0