Lite, hat, lite ånger, lite av allt

Ibland ångrar jag så oerhört mycket att jag lärde känna dig.
Jag stör ihjäl mig på dig och enligt mig är du väldigt patetisk.
Du är en konstig människa, och fråga mig inte varför jag vill lära känna dig?
Kanske är bland det dummaste jag gjort .
Helst av allt skulle jag vilja slippa se dig , men tyvärr sitter jag i en sådan
sits som gör att jag från&till måste se dig.
När jag hör ditt namn eller ser dig kokar det i min hjärna, mest ilska.
Fast du har aldrig gjort mig något elakt än så länge men känns som om det
bara är tidsfrågan till du kommer göra?
Just nu behandlar du mig som luft, som vi inte känner varandra och som vi
aldrig varit med varandra. Det är det som gör mig mest förbannad.
Du betydde något speciellt för mig en gång i tiden, men det skämms jag över idag.
Och förstår inte rikigt vad jag tänkte med då? Antagligen visste jag då inte rikigt vem du var/är.

Ibland önskar jag att jag vore mogen nog att berätta allting för dig öga mot öga.
Men, eftersom du inte betyder ett skit för mig längre så ser jag heller inte någon mening
med att varken säga detta eller prata med dig.
Och för att vara ännu mer grym så hoppas jag att du misslyckas med dina planer =).

Förlåt om jag är så äckligt barnslig just nu.
Men denna människa går mig på nerverna och jag vill helst aldrig i hela mitt
liv höra om peronen eller se peronen. Men som sagt så sitter jag just nu i en sådan
sitts som gör att jag både måste se&höra om peronen :S.
Menmen, jag kommer klara mig glant & hoppas att andra människor en vacker dag
inser att denna person inte är guds bästa människa.
Jag är glad över att jag sett det nu....

Kommentarer
Postat av: annica

vem menar du ?<3

2008-12-12 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0