Katrin Zytonierska

 
Bara för att jag verkligen avskyr denna människa "Katrin Zytonierska"
så måste jag lägga upp denna bild på henne & daniel som togs igår på efterfesten.
Tänkte faktiskt ha ett litet "hatiskt" inlägg om henne förut idag, men jag ångrade mig tillslut.
Men ialla fall anledning till att jag itne tycker om henne är att hon är så fruktansvärt falsk männsika.
Och hon är så elak. Hon hade ju förfan skrivit en massa skit om Daniel förra året, att han var världens pajas,
att han inte förtjänade en plats i idol och att han skämmde ut sig totalt för svenska folket & blablabla.
Idiotkvinna, vem är det som skämmer ut sig egentligen ?
Hon sa också ibörjan av idol 2008 att robin b var en megatönt och att hon inte fatta vad han gjorde i idol?.
Men nu så är robin b bland det finaste hon sett och hon pussade på honom x antal gånger igår.
Hon sa att loulou var för fet för att visas i tv.
Hon skrev ut vad alex schulman tjänade och hånade honom för det.

Kan hålla på att rabbla upp massvis med saker, men jag orkar inte ägna mer tid åt henne.
Huvudsaken är ialla fall att hon är en flask äcklig kvinna :) .

Kommentarer
Postat av: annica

det där med loulou var ju bara oerhört taskigt :S

2008-12-14 @ 15:45:04
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0