Lördagkvällen..

Kvällen har jag spenderat tillsammans med ellie, jonna & jossan
hemma hos ellie. Kollade lite på olika mystiska filmer ,en handla om
2 japaner som hade superkrafter och en var en groda. Fatta själv ingeting ..
Sen såg vi lite på slutet av faddergalan då Kevin sjöng vinnarlåten.

Sen lite senare gick vi hem till danne där lite fler folk var.
Men jag och jossan gick hem rätt skapligt så jag kom hem precis.
Har svinont i huvudet =/..
Funderar på att gå & lägga mig och kolla på film/tv snart.
Är svin trött och har sovit väldigt dåligt denna vecka. Hoppas på en bra sömnnatt
nu sista natten denna vecka.
Aja, ska fixa iordning lite saker nu, fåse om jag går och lägger mig sen eller inte.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0