mys morgon.

Dagen startade med att jag och annica åkte till ishallen för att åka skridskor.
De första 40 minuterna var jag verkligen bambi på hal is. Men efter ett tag kunde
jag faktiskt åka, och det gick rätt så bra :). Men fyfasiken va kul det var <3.
Bilder kommer när jag fått dom av annica, kanske ikväll ? eller imorgon.
Får se, ni lär ju märka när bilderna kommer upp här ;).

Men jag och annica har bestämmt att åka skridskor nu ett par gånger i veckan.
Tisdag morgon och Torsdag efter skolan nästa vecka.. Kanske på fredagmorgon
om vi ska skippa lucian?..
Assbra ju igentligen, eftersom det är himla kul och man får kondition av det ;).

Sen var det skola mellan 10.00-13.40. Hade arbetspass de båda två lektionerna.
Första arbetpasset arbetade jag ialla fall, andra arbetspasset satt vi i basgruppen
och snacka en massa skit i en timme :p.. (litelite gjort fick vi ..).

Nu väntar jag på att top model ska börja ., sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra.
Ska ialla fall gå ut & gå i minst 50 minuter!..

Aja, men ska kila nu. Vi hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: hilda

åh roligt att åka skridskor ;D

2008-12-09 @ 16:33:18
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: annica

Isprinsessor , yes we are :D



<3

2008-12-09 @ 16:58:22
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0