NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE :P

Kvällen spenderades hemma hos ellie med jonna & jossan.
Sen kom säära och hämta oss med bilen så blev det en sväng med henne.
Vi alla trodde att vi skulle dö när vi skulle svänga ut på motorvägen och
helljusen inte funka på saras bild, jag såg liksom döden med vitögat :O.
och sen när de blev svåra lufttryck bakom en lastbil och när sara låg i
130 km/h och hennes bil börja svaja.
Men vi överlevde faktiskt, tro de eller ej =).
Trevligt var det allt <3..

Imorgon har vi sovmorgon till 10.00.
Men jag ska gå upp 06.00 för jag och annica tänkte
åka lite skridskor innan skolan börjar. Duktigt av oss.
Blev så inspirerad av stjärnor på is så nu ska jag lära mig allt
som dom kan , haahah tror ni jag kommer lyckas som knappast
kan stå på ett par skridskor :p. Senast jag åkte var i vintras med
sanna annica & linnea ..
Men som sagt, imorgon ska jag och annica geoss in påt igen. MYS<3.
Så ska gå och lägga mig nu. Hörs imorgon NATTINATT.


(sanna, linnea & jag i vintras, jag satt/låg mest på isen då:p)


Kommentarer
Postat av: annica

det ska bli mysipys!

2008-12-09 @ 00:13:35
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0