NY ÖGONFÄRG ?

Hittade förut en sida på internet där man kunde få ett par gratislinser.
Självklart tackar jag inte nej till det och jag har alltid velat se hur jag skulle
se ut i klarblå ögon? Har ingen anning om hur det skulle se ut på mig eftersom
jag är mörk (bruna ögon, mörkbrunt hår). Så varför inte testa för skojs gull?
Alltid lika kul & teste på något nytt :) .
Om ni också vill så kolla in sidan ; www.fargadelinser.com


Ne nu ska jag sova. Har skola imorgon fårn 08.10-16.00.
UCH =/. Godnatt. Puss

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter spännande...jag är också mörk men har milerade ögon så det skulle ju vara kul att testa typ enbart blå eller bruna :)



God natt på dig!

2008-12-14 @ 23:50:29
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0