Panodilen är min bästa vän!

Skulle sett top model vid 4, men jonna & ellie slog mig tills jag inte kunde
röra mig längre så då övertog dom min tv och kollade på OTH ..
Elakt . så vem åkte ut idag :O ?
Och vid 5 fick jag sådan fruktansvärd magvärk IGEN, så har legat i
min säng i fosterställning nu i en timme, och för bara några få min sen
började panodilerna värka så nu har jag inte så ont längre =) .
 Panodilen är min bästa vän <3.

Nu väntar jag, jonna & ellie på MAAAAT. Hoppas mor&far kan börja snart.
Sen ska jag tvinga med mig mina puckon ut :D .
Hörs sen. PUSS
PS: mamma och pappa & tilde kom hem precis. Gissa vad jag fick?
Jo en försenad chockladkalender. KUL, nej. Eftersom jag har börjat
med mitt NYTTIGA LIV. Men en chockladbit om dagen är bra för hjärtat.
Så det är de enda onyttiga jag får äta nu då.
BERÄTTAR MER om mitt nya nyttiga liv i nästa inlägg.
HAR lyckats bra med de nu i 2 dagar ialla fall ;). PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

Jag som trodde jag var din bästa vän :'(

2008-12-02 @ 23:29:43
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0