PLUGGAPLUGGAPLUGGA!

Åhh =/. vaknade för inte alls länge sen. Var svintrött när annica hade åkt,
och vid tre la jag mig i sängen BARA FÖR att kolla på tv.
Men självklart råkade jag somna och vaknade nu för ett litet tag sen.
Jobbigt, för det första kommer jag aldrig kunna somna ikväll och för det
andra så hade jag lovat mig själv att göra klart japanska provet.
Så nu måste jag göra japanska provet och skita i allt bra på tv som börjar
nu. Söndagar är ju min riktiga tv-dag. Fan också :(, men får skylla mig själv.
Måste helt enkelt göra japanska provet. och jag har också lovat att jag kommer
inte att uppdatera förns jag är klar med japanskaprovet. så vi hörs när jag
är klar om ett par timmar.. PUSS&HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0