sångerska & bantning.

Fick med mig tjejerna ut sen efter lite avmoment :D.
Jag hade min egna konsert för dom , men konserten bestod
av en låt och det var Nothing Compares To You av Sinéad O'Connor.
Dom älskade det kan jag lova er ;) (ahah eller?) .
Funderar på att bli sångerska,kanske till och med blir sveriges
stolthet igenom musiken =) ? (ne nu tar jag och från tårna och
drömmer mig långt härifrån).
Jag fattar inte att jag kan älska musik så mycket & själv inte kan sjunga :O ?.
Om jag fick önska mig något, så skulle de fan va att jag skulle bli
världsartist. Då får jag ju även massa pengar som är en annan önskan ;).
Aja, kom hem nu och fastna självklart framför datorn, ovanligt?..
Funderar på att plugga lite? Få se sen om typ 1 timme..
Har ju sovmorgon imorgon till 12.30 :D MELIKE.

Men klockan 10.00 ska jag ha träningskläder på mig och gå ut
och gå en timme.
Har som sagt börjat ett litet annorlunda liv.
INGEN SNABB MAT ELLER ONYTTIGHETER!
Nu äter jag bara nyttiga saker och det har jag ännu lyckats med i 2 dagar.
Träning kommer också stå med på schemat.
Jag har bestämmt mig att gå ner 5 kilo till nyår!!.
Och det innebär också att jag inte ska dricka alkohol, ett undantag
är den 25 december, men ska bara dricka en gång till fram till nyår.
Och om jag nu lyckas med att gå ner 5 kilo till nyår , kommer jag belöna
mig själv med en riktigt stor sak, det kommer ni få veta om jag lyckas..

Ne nu blir de tv. Hörs sen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0