skridskor är kul :)

Har åkt skridskor nu på dagen med Linnea & Annica, himlans trevligt förutom
att jag ramla idag för första gången ;).
Vi filmade också när vi åkte, min ramling finns med på filmen och en massa
annat kul kan jag lova er. Filmen kommer upp på bloggen någon gång i framtiden.
Men var ialla fall ett par trevliga timmar med mina älsklingtjejer, det behövdes <3.

Annars idag har jag inte planerat något speciellet? Kanske plugga lite,
eller klockan 8 är det bonde söker fru som jag upptäckte idag att det är, så
självklart ska jag se det då ;). Funderar på att bara vara hemma hela kvällen.

Nu är det top model som gäller.
 HÖRS SEN

Kommentarer
Postat av: Jessi

Så mysiga ni är som åker skridskor var och varannan dag :)

2008-12-18 @ 16:28:47
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0