Tidig morgon.

Tro det eller ej, men jag är vaken och jag är färdig för skolan.
Har klätt på mig, sminkat mig, fixat håret och nu äter jag frukost.
OJOJ, har heller typ aldrig under hela gymnasiet ätit frukost när
jag börjat 08.10.
Men jag ställde klockan på 05.30 och vakna då, låg och myste i sängen
till 10 över 6 då jag fick upp.
Och nu har jag en halvtimme på mig att göra vad jag vill innan jag
ska gå till bussen.
Men jossan har också gått upp och hon börjar inte förns 09.00.
Det skulle jag aldrig göra :p. & JONNA sover och skriker så fort man
försöker prata med henne ...
Ne nu ska jag hämta kaffe och vara social emot jossan.
Hörs sen. PUSSS & HA EN BRA DAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0