Titanic

Skulle igentligen sovit nu, men jag råka fastna framför tvn och filmen
titanic. Eller kollade sista timmen av filmen. Och jag har gråtit som ett
litet barn under hela timmen :O.
Fasiken mig nästan översvämmning här inne i mitt rum.
Har NOG aldrig gråtit så mycket till denna film som jag gjorde nu.
Tror fanmig att jag lider av överkänslighet just nu......
Megatöntigt, men vad ska jag göra åt saken ?.
Ne, filmen är furktansvärt bra men så äckligt sorlig =/ , klarar inte se sånt.
Och hur ska jag kunna somna nu?
Kommer ju bara ligga & tänka på filmen hela tiden.
Men ska kolla på två och en halv män nu , kanske får upp humöret lite då?.
GODNATT IALLA FALL..


Kommentarer
Postat av: tess

Tack så himla mycket, det är alltid trevligt med såna kommentarer! :)

Titanic är en sån underbar film, men tycker inte du att den är lite seg i början?

Men den är ju sjukt sorglig, & jag brukar ha lättare att gråta till filmer när jag är trött.

Godmorgon förresten :D

2008-12-17 @ 09:06:00
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0