tack min vän<3

Du är en helt underbar människa och du betyder så
fruktansvärt mycket för mig ska du veta & det vet du <3.
Fick förut ett mail/brev av denna person som gjorde mig
helt tårögd. Aldrig har jag gråtit till ett mail/brev förns nu ikväll.
Tänker inte berätta vad det stod eller vem som skickade det,
det har ingen betydelse, utan det som har betydelse är att det finns
en helt underbar människa där ute som äntligen har visat sig sårbar
för mig nu och bara genom detta kom vi genast sjukt mycket närmre varandra.
Jag visste inte att jag betydde så här mycket för dig, och nu när jag vet det
så gör det nästa ont i hjärtat av lycka.

Och tro inte nu att detta betyder någon slags "kärlekslyckatillenman" utan det
är verkligen långt ifrån det och det är en helt annan sak. Finns ingen
förälskelse här inte. Utan detta som du pågår är en väldigt stark vänskapsrelation
som håller på att bli en ännu starkare vänskapsrelation <3.
Tack min fina vän för detta. Jag älskar dina julklappar =) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0