TIDSFÖRDRIV

En liten lista jag tog av Annica.
Lite tidsfördriv också. Väntar på att klockan ska bli 20.00.
Gissa varför :) ? Ganska svårt för att jag inte har nämt det någon gång..
Men ni får veta sen :P. Listan då;

Klädsel
Vad har du på dig idag:
mjukiskläder, allt svart.
Vad använder du just nu för skor: inga på hela dagen.
Favoritfärg på kläder: svart just nu
Senaste person som

Du sov tillsammans med: jossan&jonna
Du pratade med: erik
Du delade en drink med: kmr inte ihåg hans namn? men en kille i fredags
Du gick på bio med: sara & mia för svinlänge sen :O.
Du gick på stan med: Linnea <33
Skällde på dig: kmr inte ihåg :O jonna kanske?

Senaste
Låt du hörde:
Human- The Killers
Film du såg: Mamma Mia
Mat du åt: fisk, potatismos
Kram: Tilde
Puss: Erik
Fest: korgen i fredags
Känslan: vet inte.....
Ilska: på en person
Resa: om man inte räknar med nkpg & vadstena så sthlm 29/10-31/10
Glädje: när jag kollade på mamma mia förut
Dröm: få flytta härifrån och sen också träffa dk oftare. alltså de som gör mig lycklig.
Boken du läste: 90 sidor i flugornas herre :P
Personen du träffade: jossan & ellie
Personen du pratade i telefon med: annica
Personen du fick sms av: hemligt
Gången du åt en 7-eleven korv: har jag gjort det ?
Gången du var utomhus: i lördags natt
Gången du sov: inatt ett litet tag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för en halvtimme sen.
Saken du köpte: fika/mat

Om dig

Namn: Tove
Ålder: 18
Smeknamn: pölsan
Syskon: jonna & tilde
Sysselsättning: skola, umgås med vänner, festar, musiken, dator, tv osv
Bra egenskaper: kanske är snäll ibland.
Dåliga egenskaper: många känslor samtidigt.
Linje/klass: Tvärs 3
Hårfärg: brun
Ögonfärg: brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0