Illa!

Mår fortfarande ganska dåligt !
Men det är ialla fall mycket bättre än vad de var förut :D .
Har också sovit nu cirka en timme.
Jossan klaga på att jag log och snarka, men jag är faktiskt
förkyld :) (jossan klagar alltid på mig när jag vaknat, antingen snarkar
jag eller så är jag bara ful när jag sover) .

Men nu måste jag faktiskt ta tag i packandet !
Snart kommer annnica tillbaka hem hit, och innan det
ska jag hunnit
-städa lite
- duschat
- packat
- gjort iordning mig
, helt enkel vara klar för att åka till henne.
Eftersom vi sedan måste hem till henne och packa ihop allting.
Få se sen om vi ska sova hemma hos hennes syster !
Ikväll ska vi ialla fall till krogen igen, men det ska fasiken bli
en jäkligt lugn kväll !
Imorgon går ju bussen som sagt 09.20 och jag pallar inte vara
bakis hela dagen som jag varit idag ! en eller två öl räcker ...

Men nu måste jag sätta igång !
hörs sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0