Krogen nästa.

Nu har jag duschat och sminkat mig.
Ska bara fixa fram något att ha på mig , sedan
blir det krogen. Är inte ett dugg pepp på de.
Men faktiskt, de senaste 5 gångerna jag varit på krogen
har jag inte alls varit pepp, men när jag väl är på krogen
så är jag hur glad som helst, så jag hoppas det blir så idag med :) .

Föresten hörde daniel av sig förut och hjärtat slog
i 210. Så nu är jag äckligt sjukt nervös för söndag.
Även om jag träffat honom förut och han är världens
underbaraste människa så blir jag äckligt nervös och
helt skakis. MEN det kommer blir så äckligt jäkla kul
på söndag <3

Men nu ringer väll annica snart så måste sätta på mig lite
kläder. Eller ska jag gå i morgon rock till krogen ??!
haha nerrå.
Hörs inatt eller imorgon.
ha en bra kväll och puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Jessi

Visst är filmen underbar!



Hoppas ni fick kul igår :)

Puss!

2008-07-12 @ 10:14:09
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0