Mer om gränna.

TÄnkte nu berätta lite mer om resan till GRÄNNA
som jag hade med annica.
Men orkar inte skriva allting utan blir
vädligt kort..

Åkte ialla fall dit i går morse, vid 09.20
så gick bussen till gränna. Kom sedan kram
10.40 och då började vandringen , cirka 0.5 mil
ner imot campingen som vi skulle på bo.
Checka in och tog det lungt en stund, eller rättare
sagt vi tog det lungt nästan hela dagen. GIck runt lite
i stan osv.
Sedan klockan 19.00 började alla framträdanden.
Träffade Daniel en snabbis innan och sa hej osv.
Sedan hitta vi ola (the kid i thelips) och hans kompis
christoffer
. Satt med dom och kollade.
Himla kul kan jag lova er.
Daniel var hur bra som helst, sedan när allt var slut
så träffa vi daniel en stund till efteråt.
Blev sedan att gå till vårat tält med ola och
christoffer. Spendera ett par timmar där med dom.
Sen vid 12 tiden var dom tvugna att åka hem eftersom
båda killarna jobba.
Christoffer jobbade visst på en begravningsplats
och grävde upp lik och Ola jobbar som rockstjärna.
Men det var ialla fall en himla kul kväll med pojkarna.

Nu är jag hemma ialla fall och det är skönt.
Annica och jossan sover här inatt.
Blev livrädd när annica ringde på vid 12 tiden,
utan att ens säga nått till mig :p. hahaha.
men nu ska vi kolla klart på rysarfilmen the omen.
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0