Min läskiga IPOD.

Sedan 4 månader tillbaka så har min ipod nästan varje
natt satts på automatiskt, även om jag haft knapplås och allt på.
Den har satts på varje natt med låten "cara mia" av Måns Zelmerlöw.
Nu i veckan när min familj har varit borta har den inte satts på någon
gång , men inatt SATTES den på som vanligt. Så jag blev så sjukt
förbannad och bara slet hörlurarna ifrån min ipod men då hörde man
ändå låten i typ 30 sekunder efter jag tagit bort hörlurarna.
Fy fan va läskigt de va :/ .Jag blir galen på det.
Men nu har jag tagit bort alla låtar från min ipod och rensat
igenom den. SÅ nu håller jag på att lägga in nya låtar på den.
Så förhoppningsvis kan aldrig mer den låten sättas på, eftersom
den inte finns på min ipod längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0