sommar :)

Nu har äntligen sommaren kommit .
Underbart väder och det ska faktiskt hålla i sig ett tag
har dom sagt :) .
Blir då att ligga och sola & bada på öland hela nästa vecka !.
Imorgon och på torsdag blir det att ligga på baksidan vid poolen och sola
& bada istället ! Det tycker vi mycket om :) .

Har faktiskt inte planerat något speciellet för kvällen?
Får helt enkelt se vad som händer.
Pallar ialla fall nog ingen hemma kväll.
Föresten ska jag tjata som fasiken på mamma och pappa
idag att vi ska åka till öland på lördag och inte på fredag .
För på fredag blir det krogen med annica har jag bestämmt !.
Men nu ska jag kila och höra med jonnis vad hon hade tänkt
göra ikväll.
pusss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det verkar va fint väder överallt förutom här, i luleå.. Det har varit mycket sol senaste månaden men nu har det regnat i flera dar. trist vill ju ha sommar jag med!!:D kram

2008-07-22 @ 19:36:06
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0