Spyfärdig.

Det har hänt något med mig dom senaste dagarna.
Min matlust har totalt försvunnit och är mätt 24/7 .
Okej, det kanske är bra :D ,men jag är trött, sliten,
sömnig och arg hela tiden. Får fasiken ingen näring.
Började med i lördags åt jag popcorn , men inget mer än det.
I söndags åt jag bara en macka på hela dagen och igår
åt jag en halv macka och en halv hambugare på hela dagen.
Idag åt jag ett ägg i morse sen nu åt jag precis lite köfffärsås
och spahetti, men efter bara 3 tuggor kände jag hur det vände sig
i magen och jag började känna mig kallsvettig.
Så jossan fick resten sen.
Nu är jag spyfärdig och mår skit illa.
Så ska avrunda snart och gå & lägga mig.
Blir det inte bättre till fredag ska jag söka för de,
för jag känner mig skit konstig och allt :S .
kanske tumörer i magsäcken eller nåt sånt :O ?
lite rädd är jag ialla fall =/ .

Men ska lägga mig i sängen eftersom jossan kollar
på något dåligt tvprogram i vardagsrummet.
Ska kolla på top model Canada :) , börjar 16.00.
Sen ikväll får jag besök av sanna och sara.
Dom ska också sova här <3.
hörs

Kommentarer
Postat av: Maria

HEJ! Spana gärna in min blogg, läs och kommentera :) ♥

2008-07-15 @ 20:17:55
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0