TILLBAKA TILL BLOGGANDET.

Har faktiskt saknat att blogga.
Hade en annan blogg förut, men den tog jag bort pga att hade så mycket jag ville skriva men som jag inte ville att så många skulle få reda på. Och de blev bara för mycket, så därför tog jag då alltså bort liljaaaa.blogg.se.
Så nu är jag tillbaka med min nya extremt snygga bloggadress liljatove.blogg.se.

Just nu sitter jag hemma, min familj förutom jonna har åkt iväg på campingsemester.
Dom åkte i söndags och kommer hem igen på torsdag morgon.
Jossan bor också här, men hon sover förtillfället eftersom hon jobbar och måste upp
väldigt tidigt. Jonna sitter och kollar på tv.
Men det börjar faktiskt att klia lite iögonen nu så funderar på att snart gå och lägga mig.
Alla i huset måste ju äta frukost tillsammans klockan 09.00 även om jag och jonna inte
måste gå upp så tidigt.
Och klockan är ju också faktiskt nu 02.03.
Så säger godnatt nu  !
/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0