Vart har sömnen tagit vägen?

Sen min familj (förutom jonna) åkte iväg har jag knappast sovit något.
Dom åkte i söndags. Har gått och lagt mig runt halv 5-6 på morgonen och gått upp runt
9 ,10. Och nu är klockan 01.58 & jag är svinpigg.
Men imorgon kommer mina föräldrar+tilde hem så ska bli skönt de med.
Alltid kul i början då dom åker iväg men sen när det gått ett par dagar vill man att dom
ska komma hem. Så alltså längtar jag efter min familj :) .

Nu på kvällen blev det mys tillsammans med sanna, ellie, jonna och lollo.
Sedan vid 11 åkte sanna och då kom elin.
Men myskväll ialla fall<3.

Nu ska jag faktiskt göra min syster sällskap vid tvn.
Kanske blir ett inlägg lite senare, annars hörs vi imorgon..

10 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0