VILL HA SÖNDAG :D

Nu har jag och annica äntligen bokat bussbiljetter
till gränna.
Bussen går på söndag från resecentrum klockan 09.20
och kommer fram till gränna 10.40.
Sedan bussen hem på måndag går 19.15 ifrån Gränna.
Och på fredag börjar långhelg med annica <33.
WIIE:D nu är jag glad !

[gränna]

Blev också att gå runt lite på stan med annica.
Köpte ett gult linne som jag antagligen ska ha på söndag
om vädret tillåter!!! (hoppas jag).
Var två linnen för 149 kr på cubus så jag och annica tog ett var sitt
linne och betalade halvhalva:D .
hur bra som helst !.

Sen när jag kom hem hann jag bara vända.
Då blev det att övninsköra till mia och hämta cykeln, till
förrådet och hämta sovsäck osv ;D .

Nu ska jag fixa lite mat, sedan ut med jossan och antagligen med
jonna&ellie sen !

HÖRS INATT/KVÄLL

Kommentarer
Postat av: annica

du får inte glömma eller svika inflames ! :D

2008-07-08 @ 23:39:35
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0