12 saker du nog inte visste.

12 saker du inte visste


1.
1938 var Hitler nominerad till Nobels fredspris

2. 2/3 av världens befolkning har aldrig sett snö
 
3.
6% av alla hjärtinfarkter sker under sex, 90% sker medans man fuskar

4. Nasa har aldrig haft ett rymdskepp i rymden mellan 31 dec och 1 jan, p.g.a att dom är rädda för data fel.

5. En kvinna uppskattas att köpa 80% av allt som säljs.

6. Det finns nästan dubbelt så många kycklingar som människor

7. Män producerar dubbelt så mycket saliv som kvinnor

8. 62 stycken av världens 100 rikaste män är gifta med brunetter.

9. En engelsk tränare har aldrig vunnit premier league med sitt lag

10. Det finns inga ord på engelska som rimmar med "orange", "purple" och "month"

11. Den dyraste åldern i ditt liv är 34

12. Under en genomsnittlig dag så har ungefär 3,3% av världens befolkning sex, men ändast 0.4% leder till en förlossning


Bara för att jag har för mycket fritid i skolan :p.
Hade prov idag mellan 9-10.30 och det gick väll rätt så bra hoppas jag?
Skrev i alla fall fyra a4sidor på datorn och man skulle skriva tre :).
Men eftersom varken kerstin eller kristina tkr om mig så kommer jag nog få IG ..
+ att dom är sjukt sega på att rätta så kommer nog inte få tillbaka den förns efter jul..

Tjugo i 1 börjar en föreläsning sen slutar jag .. pusspåt.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: qnnica

vissa av sakera visste jag. ;)



kristina och kerstin hatar oss :/

2008-11-25 @ 11:55:21
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Jessi

kul information ;)

2008-11-25 @ 15:41:56
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0