Daniel Karlsson <3

Nu på kvällen har jag och annica varit i Vadstena och träffat min
största och finaste idol Daniel Karlsson!
Han sjöng fyra låtar och jag var/är superlycklig. Fyfan vad mannen är bra<3.
Efter han spelat så var det singelsignering. Jag och annica väntade
på att han skulle signera till de andra, sen gick vi fram till honom:).
När han såg mig smälte jag, och han bara. NÄMEN HEJ med ett stort leende.
Jag smälte ännu mera (a). Så stod jag och annica & pratade med honom ett bra tag.
Tog fina kort och så kramades jag med min fina daniel :).
Sedan så skrev han på min singel
" Till mitt absolut viktigaste öra /Daniel Karlsson".
Får panik på honom för att han är så UNDERBAR <333333333.
Jag är fan mig lyckligaste tjejen i världens just nu..
Jag älskar verkligen att träffa honom, det gör mig så lycklig<3.
Han sa också att han INTE ska vara med i Let's dance, det var något
tidningen bara hade skrivit....då blev jag ledsen . eller nee inte ledsen
eftersom jag stod och prata med min finaste vän<3.

Ne nu ska jag äta mat, har inte gjort det sen klockan 12 idag :O.
BILDER PÅ DANIEL & MIG OCH DANIEL KOMMER NÄR ANNICA SKICKAT DOM...
PUSSS


jag och daniel i vintras <3333333333

Kommentarer
Postat av: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:37:43
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: annica

jag är så glad över att se dig lycklig <3

2008-11-28 @ 06:59:17
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha! Men gud vad roligt! :D

Jag såg att du skrev på min blogg! Coolt att du är vän med han! :D

Och nej, jag har inte träffat Lars :' ( Skulle vara en dröm för mig <3<3

2008-11-30 @ 21:20:25
URL: http://malinsoderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0