Dikt av Tove Lilja

Vet ni vad :D, jag har ju tänkt på de här med poesi & sånt,
att jag ska börja skriva det. Men har aldrig tagit tag i det.
Så idag började jag jättelite med en jätte liten dikt, fin somfan ;) .
Den lyder så här;

Mitt hjärta de skriker
Mitt hjärta de svider
Hoppas jag aldrig behöver se dig
Nu när jag lider.

Höhöhöhö, vacker , eller vad tycker ni ;) ?
Nerrå, men jag ska faktiskt bli serriöst när de
gäller dikterna.. Och de ska komma rätt ifrån hjärtat.
Och de gjorde inte den dikten, eftersom mitt hjärta varken
svider eller skriker, och jag lider heller inte ;)..

Ne, nu ska jag skriva klart en uppsats som ska vara
inne imorgon .. Och ikväll blir de promenad med sännie :).

Föresten så är min skåpskompis fett gulligull.
Jag vill kidnappa med mig honom hem på dirren!
GOD VA SÖT HAN AER DÅ :) . Puss på honom
(inga pussar till hans ickefina flickvän ).. hihihi.

VI HÖRS. PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

zacharias :D

2008-11-13 @ 20:01:57
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0