Fredag- skola

HEJ MINA VÄNNER.
Vill först bara säga att min kära lillasyster Tilde fyller 5 år idag.
Familjen gick in och sjöng för henne imorse och hon fick massa
fina presenter av oss. Av mig så fick hon ett finfint spel, kommer
säkert vara tvungen och spela med henne de spelet hela helgen ;) .
Kommer också vara fullt hus hemma hos oss i helgen.
IKVÄLL kommer farmor farfar + gammelfarmor
och IMORGON kommer hela släkten på mammas sida.
Men de lär väll bli trevligt..

Har heller ingen japanska idag så slutar klockan 11.20 :D.
Så vid tre ska jag mamma pappa tilde och jonna åka till
mcdonalds och äta mat!.
Vi har så ivåran familj att den som fyller år får välja maträtt,
så varje år den 14 november äter vi mcdonalds eftersom tilde
älskar de mer än någonting annat :p. Mysdå..

Själv så sitter jag just nu i skolan.
Har arbetspass och jag sitter och letar efter lite
fakta om boken flugornas herre. Ska läsa klart
boken i helgen, men jag ska hitta lite om vad andra
tyckte om boken.. Bra & veta!
Har prat om den boken på måndag så måste, verkligen
måste läsa klart den i helgen..

Men nu ska jag göra lite nytta.
Hörs sen. Pussar

 

Kommentarer
Postat av: anonym

söt du var, din syster också.

2008-11-14 @ 10:44:45
Postat av: Jenny

Vad spännande att läsa japanska! :) Så söta ni var :)

2008-11-14 @ 17:18:38
URL: http://nenniii.blogg.se/
Postat av: annica

vem är den anonyma, zackie kanske? ;)



hälsa grattis till tilde. hörs sen älskling <3

2008-11-14 @ 19:34:52
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Jessi

sötis bild :)

2008-11-14 @ 20:05:02
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0