FYFAN VA UNDERBAR.!!!

Nu är jag hemma ifråm stockholm. har haft en underbar tid,
sen i onsdags har jag och annica left på moln, gratis boende, gratis hembiljetter till linköping,
massa underbara människor som bjudit oss på MASSa saker, kändispremiärbion, kändisarna,
våra dampanfall, spanjorerna , OCH MASSA MASSSA MER. FYFAN VA KUL VI HAR HAFT DET <3
HELT JÄVLA SJUKT VILKEN UNDERBAR JÄVLA BRA RESA ....... 2 NÄTTER OCH 3 DAGAR I STOCKHOLM.
HERREFUD VA GLAD JAG ÄR FÖR DE DAGARNA. JAG ÄR GLAD OCH LYCKLIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom hem vid halv 10 nu på kvällen, hann bara vända och kom nu hem ifrån krogen.
har varit ute på krogen tillsammans med linnea :D:D.
nu är jag helt jävla död. knappast sovit ett skit sens i tisdags . men de är cooollungt.
TACK MIN BÄSTA VÄN ANNICA IALLA FALL FÖR EN 3 DAGAR I STOCKHOLM.
HELVETE IGEN VA KUL DE HAR VARIT :) :) <3333333333
OCH TACK LINNEA MIN BÄSTA VÄN FÖR EN UNDERBART MYSIG KVÄLL PÅ KROGEN.

Nu ska jag snart sova i min säng :D . är svin trött och ganska full !!!!!
men hur ska jag kunna slita mig ifrån detta:::::: ?????????????????????????????

SÅ JÄVLA SJUKT BRA MANNEN ÄR. HERREGUD! DET VÄRMER FASIKEN I HJÄRTAT!!

Kommentarer
Postat av: annica

TACK SJÄLV ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!111

2008-11-01 @ 09:59:28
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0