Godmorgon- pluggsöndag.

Vaknade för lite mer än en timme sedan då Annica ringde.
Kvinnan befinner sig just nu uppe på arlanda. Idag är ju som sagt
den dagen hon rymmer till Luleå ! Hoppas hon får de kanon där uppe
och att hon kommer hem snart ..

Själv så ska jag plugga hela dagen idag.
Eller plugga & plugga. Jag ska läsa ut min jävla bok
flugornas herre. Läste 60 sidor imorse så har nu 200 sidor kvar :p.
Kommer nog inte läsa ut hela boken utan blir nog bara halva !!.
Och mellan 1-2 kommer jag befinna mig i mitt rum, jag, min radio
och min bok. Samtidigt som jag kommer läsa så ska jag lyssna
på diggarlistan. Kan hända att Daniel är med på den idag ;).
Hoppas påt !! ..
Ne men nu ska jag kila och läsa (snart).
Hörs  .PUSS
 
(kort ur filmen flugornas herre).

Kommentarer
Postat av: Anonym

den boken är bra!

2008-11-16 @ 12:43:09
Postat av: Linda

Du kan inte bara se filmen istället då? :P Jag hade en liknande uppgift en gång där vi såg filmen, och jag tror det var tänkt att vi skulle läsa boken med..men ja..haha, det blev som det blev ;)

2008-11-16 @ 18:56:46
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0