GODNATT...

Kvällen har spenderats med Jonna och Jossan.
Spelade tv-spel, åt popcorn och drack julmust.
Jag kommer snart bli bereonde av vårat tvspel och funderar
starkt på att ta in ett annat av våra gamla tvspel in i mitt rum.
Aja, sen senare så gick vi ut och träffade Lollo & fia ett tag =) .

Nu börjar jag bli riktigt trött, även om jag sovit typ 1-2 timmar på dagen.
Men jag har ju haft en "dåligdag" idag och de tar på krafterna + att jag var
ute och gick i 50 minuter i väldigt raskt tempo.
Men nu ska jag ialla fall sova.
Börjar 9 imorgon så blir lite sovmorgon.....
PUSS&NATTI

 (jag vill föresten tillbaka till stockholm med anci nu!)

Kommentarer
Postat av: annica

jag vill med tillbaka. men vi kör på jönköping i vår istället :D <3

2008-11-25 @ 06:16:04
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0