hata blondinbella!!!

Alla ni mina kära läsare och mina vänner.
Ni vet hur jävla bra jag tycker lars är. jag tycker han är en gud och han
förtjänar de bästa och om idol inte var ett sån skitsak så borde han vinna allting
eftersom de är han som gör idol till ett bättre program och han är den enda som är
en riktig artist! han har själv gjort 180 låtar och jag har lyssnat på många av dom.
helt underbara låtar kan jag lova er !!!! ska lägga ut här på bloggen sen senare någon dag.
MEN JAG LÄSTE FULA BLONDINBELLAS BLOGG FÖRUT OCH SÅ HÄR SKREV HON OM LARS:
Idol-Lars är töntig. Och jag håller inte alls med hans jippo i Idol. Idol är kommersiellt, en programtyp som ska kunna underhålla en större del av Sverige och om då deltagarna får sjunga schlager, abba, eller 90-tals hits är det inget konstigt. Därför blir det så larvigt när han vet om det men ändå anser att han ska vara med, för han vill köra "sin grej". (hallå alla vill köra sin grej!) Men det blir bara så otroligt patetiskt när man säger det på ett sätt som får honom att låta så arrogant. Som om han skulle vara lite bättre än alla andra som är med i Idol. Men i Idol sitter alla i samma båt, även Lars.

Förresten är jag så trött på den där typen av människor. Kan inte kommersiella saker få vara coolt ibland? Eller måste det hela tiden vara sådär annorlunda och konstigt för att det ska bli ballt. Kan inte Idol få vara just idol med samma familjeunderhållning på fredagar? Kommersiella program är det som funkar. Skulle Idoldeltagarna sjunga Babyshambles låtar varje helg skulle det fungera lika bra som om jag bloggade om gråsparvar. Idol-Lars säger till aftonbladet att han är en färdig artist med 180 egna låtar, det är bara för någon att upptäcka honom. Jag tror stenhårt på att ingen kommer att vilja jobba med honom, efter hans senaste utlåtanden. Som artist i Sverige måste man vara ödmjuk och han kan nog inte ens stava till det.


fula fula blondinbella.
du är ful, du är äcklig, du tror att du äger hela världen, du tror att du vet allting.
fyhelvete heller ! du är en dålig människa. en människa som ser ner på andra som inte har lika stora "framgångar" som du har/haft.. jag tycker inte om dig :) 
FUL OCH ELAK MÄNNISKA ÄR VAD KVINNAN ÄR .
grattis på 18årsdagen föresten häxa! eller i efterskott då pucko..............

 fina lars<3

Kommentarer
Postat av: Erica Grimaldi

Så rätt! ;) Lars förtjänar all kärlek!

2008-11-03 @ 19:33:03
URL: http://ericagrimaldi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0