Hej på er !

Somnade sent i natt. Vid 3-4 tiden.
Satt vid datorn hela natten och bara kollade massa youtubeklipp
där Lars var med och satt och prata med erica om Lars.
Alltså en Larsnatt <3.
Vaknade vid 9 imorse av att jag var tvungen att vara barnvakt åt Tilde.
Det är inte jämt kul att ha en lillasyster på 5 år ! Eller hon fyller 5 år om 6 dagar.
Sen nu under förmiddagen har jag inte gjort något speciellet, varit lite med jonna & jossan.
(jossan sov här inatt<3)

Fick också reda på precis att Lars ska till Norrköping ikväll på de där idolsaken.
Men jag ska ändå inte dit. Jag vill att förska gången jag träffar Lars ska vara speciell
så jag kan lika gärna vänta =). Jag sa ju så om Daniel också, att jag inte ville
träffa honom förns de skulle bli något speciellt och ville inte bara se honom lite fort som
man kommer göra med Lars ikväll också.
Men första gågen jag träffade Daniel var verkligen speciellt, sjukt speciellt och underbar kväll.
Det är en dag/kväll jag aldrig i hela mitt liv kommer glömma och det är den lyckligaste dagen i mitt liv <3.

Annars idag så ska jag ta de lungt nu på dagen, plugga osv.
Sedan senare sen ska jag umgås med min älskade vän SANNA FYHR <3 .

Men ska kila nu och försöka få krafter till att plugga.
Hörs sen. Puss på er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0