Helg+pengar=underbart.

Blev ingen matte för min del imorse heller.
Uch va dåligt av mig! Men ska ta med mig matteboken hem
idag och plugga matte hela söndagen. Eller jag kommer ju direkt
inte plugga HEL söndagen, men stor del av den..

Kom till skolan vid nio och kom på att det var helt onödigt för mig
att komma!. Alla som var klara med allting i detta tema fick sluta för dagen.
Och jag är klar med allt!
Börjar nästa lektion 13.40 som är japanska.
Men sitter ändå kvar i skolan och väntar på att annica ska bli klar med
sin arkivuppgift ..

Annars idag är jag glad. Är fortfarande superduperhyper lycklig från igår.
Så fick jag ett vackert mail av Daniel sen senare på natten :) .
Jag vill kramas och prata med honom mer nuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Hoppas nästa gång inte blir om så lång tid. Typ imorgon(A)? nerrå
men snart hoppas jag.

Är också glad över att det snart är helg och idag fick jag mina pengar.
Pengarna kommer gå åt till julklappar, mindre kul :p.
Men nu ska jag försöka komma på något att göra.
Hörs sen. PUSS

  (jag & daniel, och daniel)
 (pengar(L) & min fula skola)

Kommentarer
Postat av: Ann a

händer idag /ikväll då=?

2008-11-28 @ 11:07:09
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0