Hemmakväll

Sen jag kom hem vid 5-tiden så har jag varit hemma nu
på kvällen hela tiden. Har inte gått utanför dörren.
Suttit och skrivit mina två uppsatser konstant i tre timmar så nu är jag
äntligen klar med båda =).
Men har religon prov imorgon , muntligt som jag inte ens börjat läsa om.
Få se ifall jag hoppar över de provet och tar de nästa vecka eller något istället?.
Jag är ialla fall glad övermigsjälv att jag skrivit klart båda uppsatserna idag...

Igentligen borde jag sova nu eftersom vi börjar 08.10 imorgon.
Åker härifrån vid tjugo i 8 som innebär att jag måste gå upp vid 7.
Men jag är inte så trött så kommer inte kunna sova på ett tag.
+ inatt är de första natten jag kommer sova ensam på länge. VÄLDIGT LÄNGE.
kommer kännas lite konstigt.. men jag klarar mig.

Aja ska kila nu och kolla film/tv. Hörs imorgon. NATTINATT.

Kommentarer
Postat av: annica

låtsas at tjag sover med dig? <3

2008-11-27 @ 00:20:45
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0