hos annica

sitter just nu hos  annica.
Vi har precis bokat en enkel flygbiljett till henne.
Kvinnan ska åka till Luleå (120 mil härifrån), på söndag
till en kille hon träffade lite snabbt i riksgränsen...
Dom har pratat fåtal gånger i telefon sen dess och skickat sms.
Häromdagen kom han hem ifrån Island där han varit och jobbat i 2 månader.
Under dessa två månader har dom 2 inte haft någon kontakt med varandra
och nu när han kommer hem ska hon upp till honom.
Helt ensam ska hon klara av allt detta!!
Vilken kvinna, men lite arg är jag på henne att hon bara ska rymma iväg sådär
och vara borta på obestämd tid !!!!!!!!!!!!!! Jag kommer sakna henne ! massa!massa
och massa mer!..
Men sjukt kul för henne, jag kommer vara svinnervös på söndag  för hennes gull!..
Men de kommer säkert gå toppen, tror vi och hoppas vi :) .
Söndag klockan 05.45 börjar hennes resa ifrån hennes hus.
Hon kommer anlända till Luleå 14.45 samma dag!.
Pusspåt!!

Ne nu ska vi hitta på något. Jag vill ha alkohol och sörja mina
2 megafinnar jag har i ansiktet :'(. jag brukar aldrig få finnar!.
Uch, ser hemskt ut och annica garvar så fort hon ser dom!.
Men vi hörs imorgon . Puss&natti

Kommentarer
Postat av: annica

hahah, fan vad gullig du är älskling. vill du ha lite dooleys?

2008-11-12 @ 22:06:27
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0